Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G-64GB
 
every things you need
 
 
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G-64GB

تقریبا یک سال پس از انتشار تبلت iPad 2 توسط کمپانی Apple، این بار، اپل نسل سوم این تبلت را روانه بازار کرده است. برخلاف تصور همگان این تبلت، iPad 3 نام نداشته و اپل تصمیم گرفته است این محصول را تنها آیپد بنامد که البته به نام آیپد جدید یا The New iPad شناخته شده است. این تبلت در 6 مدل در بازار موجود است که ارزانترین آن‌ها مدل 16 گیگابایتی Wi-Fi بوده و گرانترین آن‌ها مدل 64 گیگابایتی 4G است. آیپد جدید تغییرات بزرگی نسبت به آیپد2 داشته است که بطور خلاصه می‌توان به صفحه نمایش Retina آن است که رزلوشنی 4 برابر آیپد2 دارد، پردازنده قوی تر و دوربین پیشرفته تر، اشاره کرد. خواننده نقد و بررسی کامل این محصول باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:- وزن 662 گرم
پردازنده:Apple Dual-Core Cortex-A9, Apple A5X Chipset 1GHz
دیسک درایو:دیسک درایو حافظه ای SSD 64 GB
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی LED Capacitive - اندازه 9.7 اینچ
امکانات:قابلیت نصب سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ
سایر مشخصات:Apple IOS iOS 5 - کارکرد باتری تا 10 ساعت برای گشت و گذار در وب، تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی ساعت
نام ها ديگر : Apple iPad3 Wi-Fi+4G, iPad 3, iPad New, iPad 3rd Generation
Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G-64GB
:: نقد و بررسی Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G-64GB
از لحاظ طراحی می‌توان گفت آیپد جدید هیچ تغییری نسبت به آیپد2 نداشته به جز آنکه نزدیک به یک میلیمتر ضخیمتر و مقداری بسیار ناچیزی سنگین تر شده است. لازم به ذکر است که این افزایش ضخامت یک نتیجه اجتناب ناپذیر برای دوبرابر کردن رزلوشن صفحه نمایش و قرار دادن باتری قویتری بوده است. با این وجود، آیپد جدید تبلت بسیار باریکی محسوب می‌شود و هنگامی که آن را دست نگه داشته و با آیپد2 مقایسه کنید، این افزایش وزن را اصلا احساس نخواهید کرد.

همانند آیپد2، نگه داشتن آیپد جدید در دست بسیار راحت و لذت بخش است بخصوص هنگامی که آن را با دو دست به صورت افقی نگه دارید. مواد استفاده شده برای ساخت دستگاه، کیفیت فوق العاده بالایی داشته و آن را به راحتی از تبلت‌های دیگر موجود در بازار متمایز می‌کند. پشت تبلت از آلیاژ آلومینیوم بوده و قسمت جلویی آن نیز شیشه‌ای است که کیفیت اعلای آن را تضمین می‌کند ولی در کل در ظاهر آیپد جدید تغییر خاصی نسبت به آیپد2 اعمال نشده است.

بعد از طراحی به صفحه نمایش دستگاه اشاره می‌کنیم که یکی از بزرگترین تغییرات ایجاد شده نسبت به آیپد2 است. آیپد جدید از صفحه نمایش 9.7 اینچی Retina بهره می‌برد که درست است که از همان پنل بی نظیر IPS LCD موجود در آیپد2 استفاده می‌کند ولی برخلاف رزلوشن 1024x768 موجود بر روی آیپد2 از رزلوشن فوق العاده 2048x1536 استفاده می‌کند که تراکم پیکسلی 264 ppi استفاده می‌کند. درست است که این میزان، به بالایی تراکم پیکسلی بعضی از تلفن‌های هوشمند جدید نیست ولی برای یک تبلت، بی نظیر است و هنگام استفاده کردن از آن هر چقدر هم که از نزدیک و با دقت به صفحه آن نگاه کنید، پیکسل‌ها را مشاهده نخواهید کرد و این دقت در هیچ تبلت دیگری وجود ندارد.

پنل IPS استفاده شده در آیپد جدید، رنگ‌های بسیار زنده و طبیعی را تولید کرده، زاویه دید بسیار بالایی دارد و با توجه به کنتراست بالایی که دارد، کار کردن با آن در فضاهای خارجی و در زیر نور آفتاب، بسیار راحت و لذت بخش است.

در زیر صفحه نمایش، کلید Home همیشگی محصولات اپل قرار داشته و در بالای آن همان دوربین دوم VGA که بر روی آیپد2 قرار داشت، وجود دارد. اگر نسخه 4G این تبلت را تهیه کرده باشید، شیار سیم کارت آن را در سمت چپ دستگاه مشاهده خواهید کرد.

کلیدهای سخت افزاری موجود در بالا و سمت راست آیپد جدید نسبت به آیپد2 تغییری نکرده اند. این کلیدها شامل کلید پاور، کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و سوییچ Mute کردن هستند که بسیار خوب طراحی شده اند. در پایین دستگاه، پورت اتصال تبلت برای شارژ کردن و وصل کردن به کامپیوتر به همراه بلندگوی خارجی تبلت قرار دارند.

برخلاف آیپد2 که از دوربین با کیفیت خیلی بالایی برخوردار نبود، آیپد جدید دارای دوربین 5 مگاپیکسلی iSight با لنز F2.4 و سنسور Backside Illuminated بوده که کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری دوربین آن را فوق العاده افزایش داده است.

از لحاظ نرم افزاری، اگر قبلا از آیپد2 استفاده کرده و iOS 5 را امتحان کرده باشید، تفاوت خاصی مشاهده نخواهید کرد. برخلاف سیستم عامل‌های موبایل دیگر، iOS ظاهری بسیار ساده و در عین حال کاربردی دارد به همین دلیل اگر تا به حال با iOS کار نکرده باشید، یادگیری آن بسیار راحت است. از امکانات بسیار جالب iOS 5 می‌توان به نوار Notification بسیار زیبا در بالا، پنل مالتی تسکینگ در پایین و دستورات حرکتی خاص مانند زوم پنج انگشتی برای مخفی کردن برنامه در حال اجرا و حرکت چهار انگشتی برای حرکت بین برنامه‌های در حال اجرا، اشاره کرد. در کل iOS 5 سیستم عاملی بسیار راحت و ساده و در عین حال کامل و جذاب است.

با توجه به داشتن چیپ A5X که شامل پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهترزی و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای و یک گیگابایت حافظه RAM است، محیط سیستم عامل و رابط کاربری بی نهایت روان است و شما هیچگونه کاهش سرعتی در حین کارکردن با دستگاه مشاهده نخواهید کرد. همه چیز سریع بوده و برنامه‌ها با اولین اشاره باز می‌شوند و می‌توانیم به جرات بگوییم که سرعت و روانی که در این تبلت مشاهده کرده بودیم، تا به امروز بر روی هیچ تبلت اندرویدی مشاهده نکرده بودیم.

کار کردن با کیبرد اپل بسیار لذت بخش است و این به دلیل این است که کلیدها بسیار بزرگ، با فاصله بوده و بازخورد بسیار سریعی دارند. اگر هم کیبرد آن در حالت افقی کمی به نظر شما بزرگ است می‌توانید به راحتی آن را از وسط نصف کرده و کار کنید و یا از امکان جدید آن یعنی دیکته کردن صوتی یا Voice Dictation Service استفاده کرده و متن‌های مورد نظر خود را به جای تایپ کردن، به صورت صوتی وارد کنید.

اگر زیاد از ایمیل استفاده می‌کند، برنامه ایمیل iOS 5 شما را کاملا راضی نگه خواهد داشت. لیست ایمیل‌ها در سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شود و ایمیل انتخابی شما در سمت راست بصورت کامل نشان داده می‌شود. همچنین راه اندازی ایمیل‌ها در iOS 5 بسیار راحت است.

با توجه به قدرت سخت افزاری بسیار بالا و صفحه نمایش بینظیر، مرورگری اینترنت با آیپد جدید بسیار لذت بخش است. زوم کردن، سوییچ کردن بین تب ها، گشت و گذار در صفحه مورد نظر، همه و همه بسیار روان بوده و کوچکترین کاهش سرعتی مشاهده نخواهید کرد.

موزیک پلیر این تبلت نسبت به آیپد2 و حتی آیپد1 تغییری نکرده است ولی با این وجود یک موزیک پلیر کامل بوده و تمام نیازی مربوط به موسیقی شما را برآورده خواهد کرد. همچنین بلندگوی این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با زیاد کردن صدا کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.

با توجه به صفحه نمایش Retina با پنل IPS LCD و پردازنده بسیار قدرتمند دو هسته‌ای ، به راحتی می‌توانیم بگوییم که آیپد جدید بهترین تبلت موجود در دنیا برای تماشای ویدئو است. در تست‌های انجام شده، واقعا از تماشای ویدئو بر روی این دستگاه، لذت بردیم.

خوشبختانه ظاهر برنامه عکاسی آیپد جدید نسبت به آیپد2 تغییر کرده است. در آیپد2 کلید شاتر در پایین صفحه بود که انتخاب کردن آن خیلی راحت نبود ولی در آیپد جدید این کلید به سمت راست تصویر منتقل شده است و انتخاب کردن آن با شست دست بسیار راحتتر شده است.

یکی از بزرگترین ایراداتی که به آیپد2 میشد گرفت، دوربین نسبتا ضعیف آن بود و این قضیه در آیپد جدید به کل حل شده است. دوربین 5 مگاپیکسلی iSight با لنز F2.4 و سنسور Backside Illuminated کیفیت عالی را ارائه می‌کند. رنگ‌ها بسیار زنده و طبیعی بوده، نویز تصویر بسیار کم است و حتی با وجود اینکه دوربین این تبلت دارای فلاش نیست، کیفیت عکس‌های گرفته در فضاهای تاریک به لطف سنسور قدرتمند و فراخی دیافراگم بالای آن، بسیار خوب است.


کیفیت فیلمبرداری 720p موجود در آپید2 اصلا راضی کننده نبود ولی فیلمبرداری Full HD 1080p با 29 فریم بر ثانیه آیپد جدید، دارای کیفیت فوق العاده بالایی بوده و همچنین به لطف استفاده از قابلیت ضد لرزش (Anti-Shake) ، تصویر همیشه ثابت و شفاف باقی می‌ماند.

با توجه به اینکه آیپد جدید دارای کیفیت صفحه نمایش بسیار بالاتری بوده، پردازنده سریعتری داشته و همچنین از شبکه‌های اینترنت پرسرعت 4G LTE پشتیبانی می‌کند، ممکن این سئوال پیش بیاید که آیا باتری این دستگاه توان تغذیه این سخت افزار قدرتمند را دارد؟ جواب این سئوال مثبت است. اپل در این دستگاه باتری با ظرفیتی بسیار بالا قرار داده است که به راحتی می‌تواند با مصارف روزمره و اینترنت Wi-Fi بیش از دو روز دوام آورد.

در نهایت حتی زمانی که آیپد جدید منتشر نشده بود، آیپد2 در بین دریایی از تبلت‌های اندرویدی، همیشه خود را به عنوان یکی از بهترین تبلت‌های موجود نشان می‌داد و آیپد جدید استاندارد جدیدی در این زمینه ایجاد کرد. صفحه نمایش Retina با رزلوشن بی نظیر 2048x1536، پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی پر سرعت 4G LTE، پردازنده قوی تر، دوربین بسیار بهتر، تمام این‌ها با قیمتی همانند قیمت آیپد2 و همان طراحی زیبا و منحصر به فرد، آیپد جدید را به بهترین تبلت موجود در بازار تبدیل کرده است. اگر شما از آیپد2 استفاده می‌کنید، شاید دوربین، صفحه نمایش و پردازنده بهتر یک جهش بزرگ برای شما حساب نشود برای همین پیشنهاد دادن این تبلت به نیاز شما بستگی دارد ولی اگر به دنبال بهترین تبلت موجود در بازار هستید بدون شک آیپد جدید شما را نا امید نخواهد کرد.

- صفحه نمایش 9.7 اینچی Retina با رزلوشن فوق العاده 2048x1536
- چیپ A5X شامل پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهترزی و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای
- دوربین 5 مگاپیکسلی iSight با لنز F2.4 و سنسور Backside Illuminated
- فیلمبرداری Full HD 1080p با 29 فریم بر ثانیه
- مجهز به سیستم عامل iOS 5
- پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی پر سرعت 4G LTE


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید